7 Mart 2012 Çarşamba

Saç Sorunsalı : Sütçü Kız Örgüsü

                                             
 
Örgü saç herzaman ilgimi çeker.Hele ki son bi kaç senedir acayip moda! Her yerde karşımıza çıkıyor.Kırmızı halıda,sokakta,televizyonda... :)En beğendiğim modeli sütçü kız modeli yani "milk maid braid".E baktım her yerde görüyorum çokta hoşuma gidiyor bir kaç görsel bulup paylaşmak istedim.Üstelik en altta birde yapımı nasıl olur videosu var.Çook çok kolay.Hadi hepimiz örelim saçlarımızı :)


İsterseniz böyle örgülerinizin arasından bir fular da geçirebilirsiniz.Ben bu görüntüyü de sevdim !




Ya da böyle sade görüntüsü de çok çok güzel !



Ve yapımı çooook kolay olan örgümüzün videosu. Herkese kolay gelsin :)



(Görseller : Google İmages,dailyfashionandstyle.com,thebeautydepartment.com)


2 yorum:

  1. Çok güzel bier post olmuş.. Ben de örgü saçları çok seviyorum . Mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. mutlaka deneyelim :) teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...