5 Mart 2012 Pazartesi

Günün Stili : Olivia Palermo & Johannes Huebl


Bugün ki "Günün Stili"nde bir değişiklik yapıp çift olarak ele almak istediğim ünlümüz, oyuncu ve modellik yapan Olivia Palermo ve erkek arkadaşı Johannes Huebl.Birbirlerine çok yakıştırdığım çiftimiz aynı zamanda oldukça stil sahibiler.Olivia'nın kendi stilini ve moda ile ilgili haberleri paylaştığı bir web sitesi mevcut.Ben kendisinin hayranı olduğum için hergün mutlaka siteyi inceliyorum :) Sizlerde bakmak isterseniz www.oliviapalermo.com tıktık :)
Şimdi çiftimizin birlikte oldukları fotoğrafları inceleyip,ilham alalım :)











(Görseller : zimbio.comve Google images)

8 yorum:

  1. Çok güzel bir post olmuş.
    Sevgiler
    zeynepsek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bu kadın ne yapsa trend oluyor, olmazsa problem var demek zaten. üstüne çuval giysin, iki gün sonra herkesi cuvalla görmeye hazır olun:)
    ama stil sahibi oldugu kadar güzel de.. allahım ben neden böyle cıtı pıtı güzel degilim diye isyan ediyorum bazen banyodan cıkmıs kabarmış saclarımı görünce! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsyan etmemek elde değil ki :) ben de ne zaamn görsem ahh diyorum ne şanslı insanlar var hem güzel,hem stil sahibi hem de yakışıklı bir sevgiliye sahip daha ne olsun :p

      Sil
  3. insanların birlikte konbinlemeye çekinecekleri şeyleri bir arada kullanıp nasıl da kendine yakıştırıyor şaşıyorum. tarz sahibi olmak tam olarak bu işte :) güzel bir post olmuş elip, devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle tarz sahibi işte :) teşekkürler ;)

      Sil
  4. Çok tatlı bir çiftler bence.. çok yakışıyorlar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...