18 Mart 2012 Pazar

Bu Hafta Ne Giysem #2

Merhabalaaaar :)
Umarım herkes güzel bir haftasonu geçirmiştir.Haftasonu hava İstanbul da gayet güzeldi,güneş yüzünü gösterdi.Bu hafta güneşli olmasını ümit ediyorum.Gerçi haftasonuna doğru havanın tekrar bozacağı dedikoduları etrafta dolaşıyor ama ben duymak istemiyorum (: Oyüzden bu hafta biraz daha renklenebiliriz diye düşündüm.umarım beğenirsiniz.Herkese öncelikle sendromsuz bir Pazartesi ve süper bir hafta diliyorum :)




(Görseller : net-a-porter.com)

6 yorum:

  1. Böyle giyinecek hava olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugune kadar aslinda idare ederdi sanki ama bugunden sonrasi ne olur bilemem :)

      Sil
  2. artık renkli giyinmek için pek hava etkilemiyor ama yine de yağmurda açık renk giyinmeyi benimseyemedim. bu haftanın kombini tam havaya göreye olmuş ; güneşli, renkli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava gunesli ama bugunden sonrasi yine kotu olacakmis :(((

      Sil
  3. perşembe ve pazar tam benlikmiş:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...