5 Mart 2012 Pazartesi

Marni at H&M


Marni ve H&M işbirliğiyle hazırlanan koleksiyon 8 Mart günü İstanbul da İstinye Park ve Marmara Forum,Ankara da Gordion alışveriş merkezlerinde satışa sunulacak.Biz kadınalar için tam da "Kadınlar Günü"hediyesi gibi olmuş sanki :) H&M 'in ünlü tasarımcılarla yaptığı koleksiyonlar heyecanla bekleniyor.Versaceden sonra Marni de büyük heyecanla bekleniyordu.Ben kendi adıma Versace'den pek kendime göre bir şeyler beğenememiştim ancak Marninin koleksiyonunda beğendiğim ürünler var.Önce bir kaç görselle koleksiyonunu inceleyelim.Benim beğendiklerimde aşağıda :)









Ben erkenden kalkıp, o upuzuuuun sıraya girmeye kendimi ikna edersem, alacaklarım neler mi olacak işte buradaaaa :)




Siz neler beğendiniz merak ediyorum.O meşhur uzun H&M sırasında beklemeye değer mi? Değer ise eğer herkese iyi,güzel,stressiz,aradığını bulacağı bir alışveriş diliyorum :)



(Görseller : hm.com )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...