23 Mayıs 2012 Çarşamba

Günün Stili : Ezgi Kıramer




 Bugünki günün stili köşemizde, stilini çok beğendiğim' Ezgi Kıramer' var:) Kendisi ,Lian Kebudi ile birlikte kişisel stil danışmanlığı yapıyor.Ayrıca www.luxuryshoppers.net adli ,stillerinide paylaştıkları bir siteleri var.Kendisi stilini; sade,çabasız,şık olarak tanımlıyor ve bende buna kesinlikle katılıyorum.Sade parçaları birleştirip bu kadar şık ve stil sahibi olmak zordur ve Ezgi bu işi gayet güzel başarıyor.Stilini inceleyeceğiz fotoğraflarla ...Sziler ne düşünüyorsunuz,tarzını beğendiğiniz birisimi Ezgi Kıramer ?














(Görseller : Google images )

10 yorum:

  1. merhaba blogun hayırlı olsun üyenim
    bende beklerim bloguma sevgilerr=)

    YanıtlaSil
  2. çok guzel ve yalın bir stili var.
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  3. nihayet gelmiş yeni post! ben de çok beğeniyorum ezgi krameri ztn stiliyle dünyanın da ilgisini toplamayı başardı. öpüyorum kuşum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeeet :) bence her giydiğini kendine yakıştıran sade ve çok şık :)
      öpüyorum <3

      Sil
  4. Merhaba canım, öncelikle çok teşekkür ederim başsağlığı ve tebrik mesajın için, çok sağol. Hayat böyle gerçekten, herşey bir arada, bize de bunu kabullenip, önümüze bakmak düşüyor sadece..

    Ben Ezgi Kramer in stiline bayılıyorum, son derece ilham verici. IMA da stil danışmanlığı dersimize gelmişti ve yakından tanıma şansı bulmuştum, gerçekten çok şık ve zarif bir kadın.

    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Denizcim ne güzel yakından tanışma fırsatı bulmuşsun Ezgi Kıramerle ben gerçekten çok beğeniyorum tarzını ve duruşunu.Çok zarif...
    Tekrardan başın sağolsun ve tebrik ederim...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Kendisine neyin yakıştığını kesinlikle çok iyi biliyor,her daim zarif ve şık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...