17 Mayıs 2012 Perşembe

Dolabın Yenileri





Dolabıma yeni eklenen cicilerim :) Sizlerle paylaşmak istedim.
-Mango'dan 2 tane neon bluz
-İlk Adil Işık parçam :) ve görüldüğü gibi özel fiyat :) Rengine vuruldum yazın yanık tenle çok güzel duracağını düşünüyorum...
-Buradaki wishlistimde istediğim Supergayı doğum günü hediyesi olarak kardeşim almak istemiş,aramış taramış ama Türkiyede yokmuş sanırım bu model oyüzden diğer istediğim rengi kırmızıları almış ..canım benim :)
-Ve yine doğumgünü hediyelerimden; ismimin yazılı olduğu bileklik annemin hediyesi,kırmızı-kedili olan bileklik ise diğer kardeşimin hediyesi..nasıl da güzeller değil mi :)

Hepsini severek kullanacağım,siz de beğendiniz mi :)
Sevgiler...



4 yorum:

  1. Elif yazılı bilekliği çok sevdim ^^ Ayrıca doğum günün kutlu olsun adaşım :)

    Bu arada blogumda Sevil Parfümeri'den 100tl hediye çeki ödüllü çekiliş var beklerim. :)
    http://elliefashionblog.blogspot.com/2012/05/yeni-ilham-kaynagnz-pinspire-ile-odullu.html

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan aldıklarını,ne kadar güzel rengarenk parçalar katılmış dolaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) e yaz geldi renklenelim biraz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...