10 Mayıs 2012 Perşembe

Wishlist





Ben bu aralar ;

1.Böyle renkli,içimi açan bir Supergayı,
2.Yine çiçekli,renkli yazın bolca giymeyi hayal ettiğim Zara'dan bu cici elbiseyi,
3.Zara'nın TRF bölümündeki her renk kıyafetle kolaylıkla kullanacağım- üstelik zımbalı- bu slipperı,
4.Zara'nın favori renklerimi barındıran bu güzel sandaletini,
5.Mercan rengi sezonun trendi bu güzel Topshop elbiseyi,
6.Ben bu aralar sarıya taktım :)o nedenle bu harika sarı,crop Topshop elbiseyi,
7.Yine zımbalı ve yazın favori rengi beyaz Topshop çantayı,
8.Zaradaki bu güzel neon renkelere sahip kolyeyi,
9.Yine zımbalı :) Topshop ceketi,  dolabıma eklemeyi çooook istiyorum :) ve sanırım bu isteğime kayıtsız kalamayacağım :)



(Görseller : zara.com,topshop.com,.superga.co.uk)

1 yorum:

  1. Canım onlaradan bir pakette bana sarar mısın ;) Sevgiler <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...