4 Ağustos 2012 Cumartesi

Günün Stili : Ashley & Mary-Kate Olsen

Merhaba :)

Bugün ki stilimiz; 1986 Amerika doğumlu  Mary-Kate ve Ashley Olsen kardeşler.İkiz kardeşleri ,bebeklik zamanlarıyla oyunculuğa atıldıkları,benim de küçükken çok severek izlediğim 'Full House' dizisiyle tanıdık.Daha sonra bir çok film ve TV programarında  yer aldılar.Şimdiler de ise kendi yaptıkları markaları ve kendilerine özgü stilleriyle moda ikonu olarak adlandırılıyorlar.Ve her etkinliğe mutlaka beraber katılıyorlar.


Tarzlarını eklektik,otantik,hippi olarak tanımlayabiliriz.Stillerinin en belirleyici özellikleri öncelikle ağırlıklıolarak siyah renk giymeleri,bohça çantaları,büyük aksesuarları,uzun etekler diyebiliriz.Peki ben tarzlarını beğeniyormuyum? Açıkçası farklı ve fazla salaşbence.Ama 2 kardeşinde birebir aynı tarzları var da diyemeyiz.Ashley daha özenli giyiniyor bence.Oyüzden Ashley Olsen’in tarzı yine biraz daha benim ilgimi çekiyor diyelim JSiz ne dersiniz peki ? İşte buyrun fotoığrafları ;)















(Görseller : uk.eonline.com, zimbio.com, stylebistro.com, marykateolsendaily.blogspot.com)


8 yorum:

  1. bu ikili her zaman hoşuma gitmiştir:)

    YanıtlaSil
  2. stil sahibi ikizler :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ben bu kızları sevmiyorum ama yinede fotolarına bakmak guzel =)
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. yaşlarından daha olgun giyindiklerini düşünüyorum ben, sanki bu kadar uzun süre ekran karsısında olduklarından erken yaşlanmışlar gibi, arada gözüme hoş gelen seçimler yapsalarda genel olarak ben pek beğenmiyorum

    YanıtlaSil
  5. İkiz olmalarına rağmen detaylarda ne kadar farklılar, bu bana hiç yabancı değil :) çok beğeniyorum aykırı tarzlarını. Arada rüküşe kaçsalar da genel çizgileri çok başarılı bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sizin gibi tarzlarında ufak farklılıklar var :) evet arada rüküşler ama yine de bazı kombinleri ilham alınabilecek cinsten bence :)

      Sil
  6. ciddi bir duruş bozuklukları var bence. sürekli bir kambur duruş.. onları gördükçe koltukta ben dikleşiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) evet neden öle duruyorlar acaba o da mı bir tarz :p

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...