14 Ağustos 2012 Salı

Şimdi Moda :The Slipper



Slipper yani terlik modeli ayakkabılar,bu sene oldukça moda.Düz taban diyince benim en sevdiklerim babetler idi..idi diyorum çünkü ben bu modelleri çok daha fazla sevdim :) Zaten artık babetlerimizi biraz beklemeye alıyoruz ve renk renk slipperlarımızı alıyoruz :)E peki biz bu modelleri aldık,nasıl kombinleyeceğiz diyorsanızda işte size kombin örneklerini de veriyorum,size kalan sadece gidip zevkinize uyan hangisiyse onu almanız :)



















(Görseller : net-a-porter.com )

7 yorum:

  1. önce loaferler şimdi slipper'lar.. babetlerden daha maskülen ama çok da şık durabiliyorlar. ysl'ninki favorim<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama albise ve eteklerle de gayet hoş duruyorlar..ben de yslninkileri beğendim :) miu miu ve alexander mcQueen de benim olsa hayır demem ama :)))

      Sil
  2. Gerçekten çok güzeller :)
    Bloguma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de pek şirinler :) hemen uğruyorum bloguna ben de ;)

      Sil
  3. ben hiç sevemicem sanırım slipperları

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...