7 Mayıs 2012 Pazartesi

Gelinlik Modelleri

Malum düğün sezonu yavaş yavaş açıldı.Benim de 2 Haziran'da kız kardeşim evleniyor.Biz bir çok yere baktık,bir çok gelinlik denedi.En sonunda kardeşim, kafasında oluşan hayal ettiği gelinliği diktirmeye karar verdi.Siz de eğer diktirmek istiyorsanız bu senenin ve 2013'ün moda gelinliklerini biraz inceleyin ama yine de gidip deneyip o şekilde karar verin derim.Çünkü aklınızda olan gelinliğin size yakışıp yakışmayacağını en iyi deneyerek ve zevkine güvendiğiniz yakınlarınızla konuşarak karar verirsiniz.Haydi şimdi neler gelinlikte  modaymış birlikte inceleyelim :)




Dantel :  Çok eskilerden günümüze kadar gelinlikte hiç modası geçmeyen "dantel" yine  moda.Daha romantik ve nostaljik bir gelin olmak isterseniz dantel detaylar mutlaka gelinliğinizde olmalı.Şimdi danteller, daha günümüze uyarlanmış haliyle gelinliklerde çok şık duruyor.










Pelerin :  Sade bir gelinlik üzerine giyeceğimiz daha parlak bir bolero,dantel bir pelerin yada şeffaf bir tül gelinliğin tüm havasını değiştirecektir.Üstelik bu bir kıyafetle 2 ayrı görünüm için harika bir yol.







 
Sırt Dekoltesi :  Gelinlikte ben şahsen çok dekolte sevmiyorum.Bence gelinlik 'masumiyeti' temsil etmeli.Ama siz seviyorum diyorsanız tam size göre ozaman ;)










Peplum :  Peplum bu sene çok moda, heryerde karşımıza çıkıyor.E gelinliklerde de görmesek olmazdı.2013'te sıkça göreceğimiz bu modelleri ben pek sevdim :)









Renkli : Vera Wang'in siyah gelinliklerinden sonra oldukça popüler hala geldi renkli gelinlikler.Benim yine sevmediğim bir trend daha.Yine 'bence' gelinlik beyaz olmalı.Renkli gelinlikler bana daha çok nişanlık gibi geliyor.Ama farklı bir gelin olmak istiyorum derseniz buyrun 2013 modellerini :)









Sırttaki Detaylar :  Benim gibi gelinlikte dekolteyi sevmiyorsanız ama sıradanlıktanda uzak olan bir gelinlik istiyorsanız işte tam sizlik bir model.Bu sene sırtlar açık veya süslenmiş detaylarla farklı.2013 modelleri ise burada :)









Dönüştürücü : Düğün yada nikahtan sonra bir eğlence yada parti yapacaksanız eğer bu tarz tasarımları tercih edebilirsiniz.Çıkarılabilir etekler,kuyruklar,pelerinler yada hareketinizi engelleyecek hangi detaylar varsa.Bence sadece düğün sonrası partilerde değil nikahtan sonra bile çıkarıp düğünde daha rahat hareket edebilirsiniz.Üstelik 2 ayrı kıyafet yerine tek bir gelinlikle hem düğün hem sonrası için farklı tarzda gelinliğiniz hazır olmuş oluyor.Çok hoş bir fikir bence :)









Ben en çok dantel detaylarıyla süslü belki kabarık yada peplum modeli gelinlikleri sevdim.Peki ya sizce hangi model sizin gelinliğiniz olmalı ? :)


(Görseller : brides.com)






2 yorum:

  1. gelinlik her kızın en az bir kere hayal ettiği ve giymeyi en çok arzu ettiği giysidir. içinde kendini en çok nasıl mutlu ediyorsan öle olmalı.. benim gelinşğim tüllü, dantelli ve kabarık olmalı; içinde kendimi prenses gibi hissetmeliyim.. sanırım öle de olcak :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...