27 Nisan 2012 Cuma

Gelin Buketleri




Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :)
Bazı nedenlerden dolayı blogumu çok ihmal ettim,ilgilenemedim.Ama umuyorum ki bundan sonra eskisinde de aktif olacağım :) ...Bugün ki postumda- malum düğün mevsimi geliyor-gelin olacaklara belki biraz ilham olur diye, gelin buketleri örneklerini paylaşmak istedim.Benim de kardeşim 2 Haziranda dünya evine giriyor :) Buaralar her gün nerdeyse ev dekorasyonu,gelin çiçekleri,gelin saçlarına vs.araştırıp duruyoruz.Ben de bu araştırmalar sonucunda çok harika ve enteresan çiçekler buldum.Umarım biraz yardımcı olurum :)Bakalım siz beğenecekmisiniz :)
Sevgiler...



Benim en sevdiğim tarz çiçekler...Top gibi buketler; ister nikahta,ister kır düğününde,ister otel düğününde heryerde gelinlerin tercihi olabilir.Ben genelde sade renkleri özellikle beyaz gülleri çok seviyorum ama renkli renkli çiçekler de beyaz gelinlikle çok güzel duruyor :)





Artık düğünler çok çılgın :) Süslü bir gelinseniz ve farklı olmalıyım, paraya da kıyarım derseniz bence çok enteresan ama çokta şık duran taşlı broşlardan,sizin için önemli olan değerli mücevherlerden yapabileceğiniz buketler.Ama bu kadar değerli buketleri tüm gün yanımızdan ayırmamak gerek ;)




Laleler,yine farklı kelebekli bir buket,beyaz renk bence tam kır düğünlerine uygun...



Yaz ve sahil de bir düğün düşünüyorsanız, deniz kabuklarından,sedefli kabuklardan süslenmiş buketler de tam size göre ;)






Sarkık buketler genelde büyük buketler oluyor.Bu tarz buketleri çok minyon olmayan gelinlerin tercih etmesi daha doğru olur bence ...




Ve bu da benim kız kardeşimin beğendiği buket :) Sizce nasıl beğendiniz mi ?



(Görseller:google images)

2 yorum:

  1. bu buketlerin hesi harika :) 2012 düğünlerinde broşlu buketler olcukca trend ama bence sadece broştan oluşmasındansa çiçeklerin aralarına serpiştirilmesi daha güsel:) özellikle de renkli buketlerle !:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katiliyorum.guzel bence de ama adi ustunde gelin cicegi arada cicekler olmali :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...