2 Nisan 2012 Pazartesi

Bu Hafta Ne Giysem #4

Merhabalar :)

Bu hafta da hergün ne giysek diye düşüneceğiz,biliyorum :) Ben yine bu haftaya özel kombin önerileri seçtim,belki biraz ilham alırız diye.Bir türlü gelmeyen bahar yüzünden kafalar iyice karıştı.Bir gün yağmur yağıyor giyiyoruz çizmeleri, ertesi gün güneş açıyor babetler çıkıyor meydana.Bu hafta da yine bir gün yağmurlu,bir gün güneşli olacakmış.Ama hafta başından sonuna kadar hava sıcaklığı artıyor.En azından yağmur yağsada hava sıcak olacakmış,benden demesi :)Artık her hafta hava durumunu takip eder oldum sırf haftalık kombinlerde fikrim olsun diye :) Umarım bu haftalık kombinleri beğenirsiniz...Hepimize pırıl pırıl,muhteşem bir hafta olması dileğiyle...
Sevgiler :)







(Görseller : net-a-porter.com )

4 yorum:

  1. sanırım ben en çok çarşamba gününün kombinini sevdim...floral bu sene çok moda zaten...o kombin tam benlik...bu arada hoşgeldin, takibindeyim artık...

    birde, yorumlardaki kelime doğrulamayı kaldırırsan, izleyicilerin için çok daha kolay olur..

    bende beklerim canım, sevgiler

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkür ederim :) çarşamba günki kombin benim de favorim buarada :)
      Ve uyarın için çok teşekkürler.Hiç farkında değildim, hemen kaldırdım...
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Ben bu posta bayıldı, harika :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum böyle kombin önerilerine valla çok teşekkürler :)

    Blogumda çekilişim var beklerim canım
    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...