1 Ağustos 2012 Çarşamba

Şimdi Moda : Ear Cuffs



Son zamanlarda dikkatimi çeken bir trend "ear cuff"...Kulaklarımızda küpeden farklı bir aksesuar olsun,dikkat çeksin istiyorsanız işte tam size göre bir trend :) Benim lise dönemlerim de bir ear cuff'ım vardı(riverislanddaki modelin aynısıydı).Pek severek takardım.Tekrar moda olduğuna göre ve ben de bu modayı sevdiğime göre onu bulup takmak farz oldu:)Ama bulamazsamda bir çok yerde bulmak mümkün.(asos,h&m,riverisland,urbanoutfitters,topshop...)Çok abartı olanları pek bana göre değil ben yine en sade olanlarını seçerim:)Ama ben severim abartıyı,dikkat çeksin istiyorum derseniz yine herşeyin bolca olduğu asos.com'a bakmadan geçmeyin.Ben de bir kaç foto derledim,bakalım beğenecekmisiniz...Siz ear cuffları sevdiniz mi,ne dersiniz :)














(Görseller : riverisland.com,topshop.com,urbanoutfitters.com,asos.com,missselfridge.com,net-a-porter.com,shesomajor.com,refinery29.com,defiantfashion.com,coolspotters.com,
thewearist.blogspot.com,whowhatwear.com,myfashionaddictions.blogspot.com)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...