10 Mart 2012 Cumartesi

Günün Stili : Ece Sükan



Bugün ki "günün stili" köşemizde Türkiye de moda ikonu  denilince akla ilk gelen isimlerden  Ece Sükan'ın tarzını inceleyeceğiz.Ece Sükan, manken,oyunculuk,moda editörlüğü gibi bir çok işte başarılı olmuş bir isim.2009 yılından beri Vogue Türkiye moda ve stil danışmanı olarak görev alıyor.Ayrıca  "Ece Sükan Vintage" adında bir mağazası da var.Belki tarz olarak genele hitap etmeyebilir ama Ece Sükan birbiriyle uyumsuz parçalar da bile muhteşem uyumlar meydana getirebiliyor.O güzel fiziğine ve yüzüne ne giyse yakıştırıyor açıkçası.Ben kendisini ilgiyle ve hayranlıkla takip ediyorum...Sizi fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum :)
















(Görseller : Google images)


2 yorum:

  1. Ulkemizin gercek anlamda tek stil ikonu bence kendisi. Bayılıyorum her giydiğine.

    Çok teşekkürler bloguma yorumların için. Ben de seninkini keşfetmiş oldum böylece. İzliyorum :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Deniz çok mutlu oldum :)
      sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...