12 Mart 2012 Pazartesi

Bu Hafta Ne Giysem


Merhaba hanımlar :)
Her gün kalktıktan sonra dolabın önüne geçip "bugün ne giysem ?!" diye sorulara dalmayan kadın yoktur sanırım :) E tabi bende de durum böyle.Ben de düşündüm bundan sonra her hafta,haftalık kombin önerisi postu yapmaya karar verdim.Belki ilham alınır, o dolabın önünde geçirdiğimiz zaman biraz kısalır diye :) Umarım ben, bundan sonra aksatmadan her hafta düzenli olarak kombin önerilerini yaparım,sizler de beğenirsiniz.
Bu hafta maalesef  Mart ayı olmasına,cemreler düşmesine rağmen güneş yüzünü yine göstermeyecekmiş.Ben de hava şartları yüzünden çok renkli olamayan ancak tamamen de siyahlara bürünmeyeceğimiz bir hafta olsun diye aralara biraz renkler katarak bir kombin postu yapmaya karar verdim.Klasik bir Pazartesinden rahat Pazara kadar olan kombinlerimiz aşağıdalar.Umarım beğenirsiniz.Herkese harika bir hafta dilerim.
Sevgiler :)








(Görseller : net-a-porter.com )

4 yorum:

  1. Kombinler harika olmuş, devamını bekliyorum takipteyim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim,beğenmene sevindim.devamı gelecek :)

      Sil
  2. iki gündür konbinlerimi senin postundan esinlenerek yapıyorum :) teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel kombinler olmuş !

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...