13 Şubat 2012 Pazartesi

2012 Grammy Ödülleri

Geçtiğimiz gece Grammy ödülleri dağıtıldı.Gecede Whitney Houston'ın ölüm nedeniyle yas vardı.Kırmızı halıda bakalım neler giyilmiş...
Adele,gecenin en çok gülen sanatçısı oldu.Bende sesinin ve şarkılarının hayranıyım.6 tane Grammy kazanan sanatçı,tercihini bu şık, siyah Giorgio Armani elbisesinden yana kullanmış.Bence çokta doğru bir seçim olmuş ben çok yakıştırdım.


Alicia Keys,küçük siyah elbise dediğimiz herzaman asil ve şık duran bir elbise seçmiş.Çok asil durmuyormu sizcede ? Elbisesi,Alexandre Vauthier .Ayakkabıda ise tercihi Christian Louboutin olmuş.


Carrie Underwood,Gomez Gracia'nın STARLET elbisesinin içinde çok zarif bence.Saçları ve sade makyajıyla ben çok hoş buldum.

Fergie,turuncu Jean Paul Gaultier elbisesiyle kırmızı halıda karşımıza çıkıyor.Bu sene oldukça sık göreceğimiz bir renk,turuncu.Renk çok hoş ama elbisesi hakkında aynı yorumu yapamayacağım maalesef.Ben sevmedim elbisesini.

Gwyneth Paltrow,klasik siyah Stella McCartney elbisesiyle oldukça sade.

Julianne Hough,Kaufman Franco elbisesi içinde sade ancak hoş bir görüntü veriyor.


Kate Beckinsale,saçları ve makyajı çok yakışmış.Ancak Zuhair Murad elbisesini çok sıradan buldum.Ayakkabıları,Ferragamo takıları ise Sutra.


Ben Katy Perry'i çok beğenirim.Renkli saçları,marjinal tarzı kendisine çok yakışıyor bence.Ve bu senenin hit renklerinden pastel mavi Elie Saab elbisesini çok beğendim.Saçlarıyla uyumu harika.Çok yakışmış.


Kelly Osbourne, pırıltılı Tony Ward elbisesiyle karşımızda.Ayakkabıları,Giuseppe Zanotti takıları ise Pomellato.Saçları hariç ben beğendim.


Kelly Rowland,Alberta Ferretti elbisesi içinde çok şık bence.Elbisenin rengi tenine çok yakışmış.Saçlar daha farklı bir seçim olsaymış bence daha güzel bir görüntü olabilirdi.Ayrıca ojelere dikkat!


Nicki Minaj,herzamanki gibi farklı tarzıyla karşımızda.Elbisesi,Versace.


Rihanna,zayıflamış iyice güzelleşmiş .Siyah, ipek,dar elbisesi Giorgio Armani.Takıları,Jacquie Aiche ayakkabıları,Christian Louboutin çantası, Jimmy Choo.Şu sarı saçların dibi gelmiş halini ben hiç beğenmiyorum.Saçları hariç çok beğendim.

Sizler hangisini beğendiniz,yorumlarınızı merak ediyorum :)

(görseller:justjared.buzznet.com)












1 yorum:

  1. ben adele'in elbisesini fazlasıyla babane işi buldum. öyle baştan aşağı ful payetli bir elbise derin bir sırt dekoltesi ve kıvrımlı bir bel ister tıpkı Carrie Underwood'unki gibi. ışıltılı iddalı olabilecek bir elbise adele ile sınıfta kalmış bence...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...